memmy

Efter regn kommer sol, ääääntligen!

Publicerad 2012-04-30 11:15:01 i Allmänt

Efter haft regn i princip hela tiden i 3 veckor, så har solen ääntligen tittat fram! Man blir så mycket gladare av att vakna upp till solen istället för regnet mot fönster rutan!

Igår åkte min gäster hem, vi har haft en intensiv helg! Att göra London på 2,5 dagar blir ganska maffigt men skoj hade vi! Vi gjorde alla turist grejerna och så klart shoppingen!
Efter jag lämnat min familj på stationen så åkte jag och mötte upp victoria Linda och Josse på the breakfast club! Så gott! Åt amerikanska pannkakor med bär! Efter det åkte vi till westfield för lite söndags shopping och god mat! Sen avsluta vi givetvis vår kväll på chelle med en kvällskopp!

Nu ska jag ut i solen!

Xoxo
Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Malmström

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela