memmy

Önskelista!

Publicerad 2012-04-26 11:27:40 i Allmänt

Jag har på börjat en liten egen önske lista med saker som jag ska unna mig med lite då och då! Men jag insåg att det får veeeerkligen bli lite då och då eftersom man inte blir sten rik på att va aupair ;)! Om man ska kunna göra andra saker i veckan än att shoppa liksom... 

Så ville mest också säga att jag tänkte öppna en liten bidragsfond - " Emmys shoppingfond" 
Alla bidrag är välkomna! 

Tack på förhand!

xoxo
Emmy


Oj oj oj glömde säga att idag kommer min Moooormorr, syster och Peeeter hit!!! WAAWWW ska bli sååå kuul! Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och sen gå till Linda


Min sööta och bääästaste mormor!!

xoxo
emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Malmström

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela