memmy

Tillbaka till vardagen!

Publicerad 2012-04-25 01:25:05 i Allmänt

Imorgon så återgår vi till våra vanliga vecko rutiner! Efter ett massivt påsklov så börjar grabbarna äntligen sin skola igen! Ska bli skönt att få lite rutiner på vardagen igen! Visserligen så har det varit skönt att dom haft lov då mina timmar har varit lite mer flexibla, men det är ändå något visst med dom där rutinerna!!!! Jag förstår lite nu varför mamma alltid sa innan vi började skolan efter sommarlovet att det ska bli skönt med vardags rutiner igen!!

Min dag för övrigt har varit toppen! Är nyss hem kommen från vårt lilla fik! Vi har myst och spelat lite kort! Har lärt mina kära vänner hur Plump går till!!! Såååå skoj !

godnatt
xoxo
emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Malmström

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela