memmy

Glömsk

Publicerad 2012-08-27 16:12:58 i

Satt och läste lite andra bloggar, då jh kom på mig själv att jag faktaikt också har en blogg... Hade helt glömt bort det här med flitig uppdatering haha!! Men iallafall så har jag min kära mormor här på besök IGEN! Hennes tredje gång i London på 3 månader, inte illa!! Var och hämtade henne i fredags på flygplatsen, sen dess har vi hängt lite på stan , lite på westfield och ja bara myst!!! Ikväll ska vi gå och se mamma mia, och ja jag har redan sett den en gång här men den var ju så bra så den var värd att se igen , och plus mormor har ju inte sett den! Så just nu har vi nyss kommit Hem från stan och sitter och Chillar lite och laddar upp batterierna inför ikväll!

Xoxo
Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmy Malmström

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela